Semakaya5858 Merhaba arkadaşlar bugün kanal tedavi yaptırdım doktoruma sorumayı unutmuşum ne kadar süre sonra emzirebilirim acaba
Egemeninannesi21 Semakaya5858 rica ederim zaten yüksek doz vermiyorlar anesteziyi ben 6 tane kanal tedavisi yaptirdim hep 1 saat sonra emzirdim bı sıkıntıda olmadi
Glrmila Bana 8 saat emzirme 8 saatin sonunda önden sütü biraz sag ve dök dediler 3 ay falan olacak bende yaptirali