Filelibesik 3 ay 25 günlük bebeğim bikac gündür balgamli kusuyodu bu gece öksürmeye başladı sabah ateslendi ateşi 38 39 oluyor surup icirdim düştü cok korkuyorum simdi atesi düştü hangi durumda doktora gitmeliyiz ateste neyden korkmalı
Filelibesik Doktorumuzu aradim ateşi ciknca gelin dedi suanda atesi yok ama uykusunda bise olurmu acaba deniz-95
deniz-95 Filelibesik belirtileriniz üşütmüş gibi. Doktor öyle dediyse ateşini kontrol edin sürekli o zaman 😊