Derinnlina
bence tüm kaynanalar ayni bu konuda sanki zamaninda kendileri süt cesmesiydide ondan moralini sen yüksek tut ve danisacagin birsey olursa doktorunuza danis en garanti o söyler ve bebeklerde illa duba gibi olcak birsey yok mesela benim oglum 3200 kg dogdu suanda 6100kg ve 3 ayimizi haftaya bitiriyoruz kaynanama kalsa oglum aclikdan ölüyo sütü gelse kendi bile emzirmeye calisir o cins anliyacagin ama hep derim “tabi hergün 6 bezi biz almiyoruz cünki” diye bebegini takiip icin bebek+ uygulamasini yükliyebilirsin ben baslardan beri herseyini kaydediyorum benim icin daha kolay oluyor uykusumu geldi karnimi acikdi nekadar uyudu diye takip icin doktora gitdigindede nekadar emmdigini bez sayisini söyleyince zaten doktorunuz sütünün yetip yetmedigini söyler illa her bebeginde persentilin üstünde gitcek diye birsey yok benim oglumda alt düzeyinde mesela oglum halendaha zayif ama boy cok güzel uzuyor illa her bebek enine degil bazende boyuna gider eger bebegin huzurlu uyuyorsa sıkinti yok her iki saatde bir emzir zaten doktorunuz sizi yönlendirir sıkintili bi durum varsa ve keyfi mama aliyimda deme eger ihtiyac yoksa