Cennet24 bahar95 ozmn ne gerek var kazitmayi sıkılaşma olsa ozmn olurdu biraz kisaltin en fazla bence kazitmak neden yani saçı varken niye kel dolaşsın cocuk
Bebitom_3 bahar95 kardeşlerimin arasında sadece birinin saçını kazıtmışlar hepimizin saçı gür onun çok seyrek kazıtmakta Alakası olduğunu düşünmüyorum