tgbplt Merhaba annelerim. Bebeğim 4 ay 20 günlük ve 8-9 günde 850 gram mama tüketiyoruz sizde durumlar nasıl çok mu yiyor az mı yiyor acaba merak ediyorum 🌸
uykularharamolduuu tgbplt bence bebekten bebeğe değişir ben hiç hesaplamadım ama günde 6-8 biberon içiyor 😂 benim de 4.ay 15 günlük
Deletedmom_112 tgbplt 2 ay 20 günlük 600gr mama 7 8 gün gidiyor, anne sütü de veriyorum ama sütüm az.
Betlcelik tgbplt 500 gram mama 1 hafta gidiyordu ama son kutu 3 4 gün gitti gibi 4 ay 26 günlük 6 defa 180ml içiyor emziriyorum iki göğüsü süt azalıp agliyana kadar sonra mama ama kilosuda geçen ay 6300 du 🤔
tgbplt rabiiia evet ama emmediği için sağarak veriyorum emzirme danışmanlığı aldım ne yaptıysam dönmedi. Tabi ki emmediği için ilk zaman ki kadar çok değil sütüm. Artsın diye her şeyi deniyorum
Durulina17 bebeğim 4 ay 10 günlük biz mama ve süt birlikte gidiyoruz evde olursak 1 defa 120 cc içiyor dışarı çıkarsak 2 defa 120 cc içiyor 400 gr mama yaklaşık 16 17 gün gidiyor tam hesaplamadım ama tahminim bebeğim 4 aylık kontrolde 7500 çıktı
tgbplt Durulina17 maşallah subhanallah kaç kilo doğmuştu güzel almış kiloyu. Bizimki prematüre doğdu 2400 şuan 7150 dün tartıldı.
tgbplt Deletedmom_112 anladım benim de az olsun mama meme bir şekilde büyüyorlar sağlıkla büyüsünler yeter ki 🥰
Gmz16 Bizde mama+anne sütü şeklinde gidiyoruz. 5 saatte bir 60 cc veriyorum aynı zamanda emziriyorum yetiyor
Durulina17 Betlcelik Betül hanım yanlış anlamayın bebeğinizin kilosu gayet iyi ama çok mama içmesine rağmen az almış hangi marka kullanıyorsunuz bazı mamalar her bebekte yaramıyor biz sma kullanıyoruz güzel kilo aldırıyor o kadar para veriyoruz bari işe yarasın mama diye düşünüyorum 🤔
Betlcelik tgbplt bu ay doktora tadımlara başlasak mi diye sorucam evladım tüm malım mülküm onun ama maddi olarak zorlamaya başladı
AyazisMom 6 ay 19 gunluguz 15 gunde 2 kilo mama bitiyor 😭 babamız mamaya calısıyor desek yeridir ek gıda da yiyoruz 2 ogun gunde 😆
tgbplt Betlcelik yani hazır süt gibi olmuyor tabi ki dediğiniz gibi herşeyimiz onların ama ister istemez zorluyor insanı. Keşke sütümüz çok olsa keşke emseler de bunlara gerek kalmasa.
AyazisMom tgbplt Vallahi durum bu 😆 ne kadar zorlansakda mecbur alıyoruz yiyor yani masallah bebekdeb bebege degisir tabi islahlisi var istahsizi ama bilemiyorum sizin nasil olur