Merhaba dün kan verdim bu değerim yüksek çıkmış bebeğim 3 aylık ve biz eşimle sadece bir kere yakınlaştık 2 ay önceydi ve ondan sonra adet oldum 2 defa yani gebelik olma ihtimali sıfır ben cilt doktoruna kaşıntı için gitmiştim sonuçlara bakınca ilaç vermemiş neden olabilir bu değer hakkında bilgisi olan var mı ? Cuma günü gelsin tekrar kan tahlili yapalım demiş doktor
