Nesrinbek88 4 ay 12 günlüğüz ilk iki ay çok güzel emdi sonra ne olduysa asla emziremedim çıldırdı memede doktorum zorlama kendini de bebegide sakinleştir öyle dene dedi. Israrla denedim şimdi emiyo ama nasıl nazlı nasıl isteksiz ya uykulu olucak ya da çok az emmesi de 2 3 dk sağ göğsümü hiç almıyor zaten. Sürekli süt sağıyorum ve bu konuda artık kafayı yemek üzereyim. Göğsüme yatınca kucagimda falan resmen aranıyor kafa atıyor ağzını açıyor tam o an diorum heh Emicek galiba bı açıyorum göğsü daha acamadan başlıyor ağlamaya ağlamaya. Çok zormuş bu surec ya 😓