Benim kızımda da aynı durum vardı hem koliği çok şiddetliydi hem de alerji nedeniyle bir sürü besini kesmiştik, 8-9 aylıkken alerjisi tamamen geçti koliği 4. Aydan sonra azaldı. sütünüz varsa mamaya geçmeyin anne sütü emenlerde alerji daha çabuk geçiyormuş . Siz bu konuda ilk çocuktan da tecrübeliymişsiniz zaten. Biraz meşakkatli oluyor alerjik bebekler genelde huzursuz ve sürekli ilgi isteyen bebekler oluyor ama geçiyor, böyle geçici hastalıklar olsun 😊