herseySeninleguzel11 Kızlar bebekleriniz ne zaman alkış ve bay bay yaptı oğlum 10 ay 16 günlük yapmıyor. Geç mi kaldı sizce ?
Cikilettaammm2107 herseySeninleguzel11 alkışı sekiz aylıkken yapmaya başladı, bay bayı da yeni yeni yapıyor 9 ay 5 günlük ama her çocuk farklı ve özeldir🤗
Kursad_1201 herseySeninleguzel11 benim büyük bebeğim 15 aylık 10 aylık falanken alkış yapıyordu baybay demeyi yapmayı da yeni öğrendi sayılır. Her bebeğin algısı farklı telaş etmeyin bi anda öğrenivrriyolar 😀
graceshelby herseySeninleguzel11 Hayır geç değil tabikide siz sık sık gösterin zaten onlar kaydediyor beyinlerine mutlaka yapicaktir öğrenmeye çok açlar bu dönemde her şeyi kaydediyorlar
Cikilettaammm2107 herseySeninleguzel11 Yani üç dört gün üst üste sürekli hatırlattım gösterdim onun yapmasını sağladım sonra bir baktım dedesine yapıyor
Evlatlarimcanlarim herseySeninleguzel11 benimki 6 aylık alistiriyorum şimdiden alkış yaptırınca da gülümsüyo🥰
Suzi-12 herseySeninleguzel11 9 bucuk aylıktı bi anda yapmaya başladı alkış yaptı - baybay yaptı - bide çak diyince ellerini çakmayı yapıyor şuan bay bay yapıyor çak çak yapıyor alkış yapmıyor unuttu ☺️