Şimdi baştan anlatıyım. Konuşma gecikmesi sebebiyle 8 ay önce psikiyatriye gittik ( okulda hocaymış çok doktor eğitmiş ve otizm okularındaki eğitimcileri de ondan ders alıyormuş). Bize otizm dedi ozmn tam yaş 3 tü özel eğitimde şartmış. 6 hafta tek kaldı memlekete döndük. Bu ay tekrar aynı hocaya gittik şuan 3,5 yaşında bize sorular sordu ve cocuğu kendiside değerlendirdi test etti. Korkulcak bişeyin olmadığını otizm değilmiş öyle olsaydı asla bu kadar kısa bi zamanda hızlı gelişmezmiş. En önemlisi göz kontağı, isme seslenme, yönerge alıyomuş bunlar çok güzelmiş ve kreyş önerdi. Dün başladı oğlum ordakiler hic konuşmadığını arada az da olsa bağırdığını ve etkinliklere katılmadığını söyledi yani anormal bişeyler olduğunu anlatmaya calıştılar. Sizce ben napıyım şimdi. Evde de kardeşini dövüyor. Arada oyuncak atıyor. Az da olsa bağırıyor dikkat cekmek için