Cly01 Kızlar kan damlasına başlayacağız. Çocuk doktoru Ferro sanol şurup verdi aç 3 ölçek Sağlık ocağı vegaferon 5 damla 🤔 Siz ne kullanıyorsunuz hangisini kullamaliym
Sunkiss Cly01 Bestiron. Kuzucuklarım tadını çok seviyorlar her seferinde içerken mutlu olup tekrar istiyorlar.
NmalkoC Ferro sanol bizde kabız yaptı doktor bisğre kullanmayın dedi 6. Ayda kan tahlili yapıldı değerleride normal çıkınca ihtiyac duymamıştı yazmadı o yuzden herhangi bir damla
NmalkoC Cly01 3 damla veriyordum sanırım tam hatırlamıyorum alerjide yapmıştı bacaklarında falan kızarıklık oldu
Sunkiss Cly01 evet çoğunun tadı kötü ben özellikle tadı güzel olanı seçtim. içinde c vitamini var portakallı.
Sunkiss Zerrn İmkanınız varsa farklı bir demir damlası almanızı öneririm. Devletin verdiğinin içinde oldukça zararlı maddeler var. 30 tlye bile içeriği temiz demir damlaları var. Belki bilmiyorsunuzdur diye bilgilendirmek istedim ☺️
Evlatlarimcanlarim Sunkiss bana da vegaferon verildi sağlık ocağında dişlerde çürük olurmuş ve kabızlık yaparmış öyle dediler kullanmiyorum sizinkini alıyım bugün ama ne kadara aldınız acaba
Sunkiss Evlatlarimcanlarim İnternette daha uygunlar bir kaç gün önce 87 tl ye aldım ben. Dermoailem sitesinden şuan ne kadar bilmiyorum.
Evlatlarimcanlarim Sunkiss eczaneden alabileceğim iyi bir ilaç önerebilir misiniz biraz da fiyat olarak uygun olan
Sunkiss Evlatlarimcanlarim Newvit var içeriği temiz internette 30 tl ama eczanede ne kadar bilmiyorum. Bir eczacıya danışabilirsiniz eczanede hangileri satılır bilmiyorum benim kullandığım yoktu. Trendyolda falan içinde iki adet var 59 tl.
sebnemumt Doktorumuz bize bestiron vermişti saglik ocağının verdiklerinde paraben sakkaroz bulunuyor içeriği pek sağlıklı değil
winnie-the-pooh Cly01 bize doktor devletin verdiği kusturuyor diye ocean microfer yazdı doğal içerikli kilosu kadar veriliyor günde 1 kez ben 6 damla veriyorum