dfn_2106 Merviskooo Bebek ile cok zor. Arkayi zaten oto koltuk kapliyor yanina bir kisi zor sigmakta..
mrvelfada Merviskooo Çocuk olunca küçük gelmeye başladı. Bir çocukla yine idare ediyoruz ama 2 çocuk olsa sığılmaz. Ayrıcs otomatikse sesli oluyor muhakkak motorundan ses geliyor wolswogenlerde
Fenty Merviskooo Biz kullandık araba çok güzel gerçekten ama ciddi anlamda bebekli aileler aileler için küçük. Bagaj hacmi de küçük 2 valiz zor sığıyor ama yeni kasalarına bakarsanız biraz daha geniş yada bir üst golf modelleri.
Almondeyed Merviskooo benim vardı 2010 model manuel çok güzel yakıt yakması da çok iyi ama küçük malesef.
Merviskooo dfn_2106 @mrvelfada @Fenty https://imgyukle.com/i/RXATE0 bu mu acaba dediginiz https://imgyukle.com/i/RXAgin
Merviskooo Fenty şuan temiz bir araba bulduk da bu model ama içini bilmiyorum eşim yarın bakmaya gidecek. Arabalar aşırı pahalı bizde şuan 3 kişiyiz bizi idare etsin yeter diye düşünüyoruz ileride inşallah geniş daha iyi bir arabamız olur
dfn_2106 Merviskooo ben su anda 2020 model highline kullaniyorum. Tek bebekle zor sigiyoruz. Bagaj cok kücük ici cok dar. Tabii ayagimizi yerden kesiyor ama uzun yolculuga ailecek cikabilecegimizi düsünmüyorum.
Longingg Merviskooo 20 haftalık hamileydim kaza yaptık poloyla arkadan çarptı adam bize arka kasa kağıt oldu. O gün arkada pusetle çocuğum olsa Allah korusun
Merviskooo Longingg yani Allah göstermesin kaza her arabayla yapılabilir en lüks araba bile vuruş hızına yönüne göre perte bile çıkıyor görüyoruz Rabbim kaza bela vermesin kimseye inşallah