Arkadaslar dün çarsıdan geldim parmagımda 2 tane yüzük vardı kıızm sürekli onları gösterip istedi bende en sonunda cıkartıp masanın üstündeki cantaya koydum altını alayım dedim herşey üst üste ya hem kıyafetine taşmiş hem ıslak mendil 2-3 tane kalmış pakette butun kıyafetkerini cıkardım hemen koşup kıyafet secip ıslak mendil aldım odaya bi girdim kızım ögrüp kusuyor yüzügün biri elinde hemen ters cevirdin hemlich yaptım olmadı fazla vakit kaybetmiyim diyip komşuyla hastahaneye gittik. doktormuş kapıdakı kadın ben olayın sokundayım elim ayagım tırıyor o gelmiş bana hesap soruyor bende sınırle sanane demişim. Neyse röntgen falan cekildi yutmamiş agzındaymiş ama öldüm öldüm dirildim. Ben kendimi güvenlik konusunda dünyanın e. Pimpirikli insanı sanırdım çok önem veriğimi sanırdım bazen abartıyırmuyum acaba okadarda olamaz derdim ama dünden beri nasıl bi pisikolojideyım anlatamam bugun cok farklı seyler olabilirdi ve hepsı benim hatam benim salaklığı. hayatımda en korktugum şey cocugumu kaybetmek ve dun bu benim yüzümden olabilirdi kendimden su an nasıl nefret ediyorum anlatamam. Baskasında duydugumda kızardım insan cocugunu. Eline öyle şey verir mi diye basına gelmeyen düşünüyo ki ne kadar küçük şey varsa önüne dizmiş beklemiş agzına tsın diye öyle geri zekalı bi anne ama haklaten yasayınca baskaymiş olaylar öyle bi gelişiyo ki aklı hayalı almıyo insanın.
Bide hastahanede tutanak tutmuşlar emniyete gidip ifade vermemiz istendi. Basına böyle bişey gelen oldu mu acaba?