bukaga Kızlar 13 aylık olduk neredeyse, hiç kelimemiz yok anlamlı yani baba dede fln diyo ama babasına babaa demiyo yani yok kelime ama beni anlıyor onu yap diyorum yapıyor fln
ezgicomert bukaga benim oğlumda aynı anlattığınız gibi normal diye düşünüyorum 14buçuk aylık bide bizimki🫢
Deletedmom_22 bukaga öğrenir yavaş yavaş annesi , ha diyince olacak bir şey değil ki bu. Daha yeni yaşına girmiş
Mutluefe bukaga benimde oğlum 13 aylik eda baba anne bu kadar 3 kelime söylüyor normalde anlamlı 1 ya da 2 kelime olması gerekiyormuş zaten
Mutluefe bukaga benim oğlum da öyle daha çok küçükler şükür ki bir şeyler söylüyorlar tek farkında olduğu kedi var bide onu söylememiştim kedi görünce tedi bu kadar o da canı isterse her zaman değil
bukaga Mutluefe aynıııı bnde bir demeyi öğrettim canı isteyince kac yadındasın diyorum bir dio nadiiir :)
bukaga 2guzelinannesi oy masallah kuzucuga 🥰 tv ye profesör cıkmıs geçen 1 yaşında 3 anlamlı kelime 18 aylık 2 kelimelik 3 cümle kurmuyorsa doktora gidin demiş panik oldm canım saolasn
2guzelinannesi bukaga kizim 18 aylik kelimesi var ama cumle kuramiyor ama diger hic biseyinde sikinti yok bazi doktorlarda 16. Ayda en az 6 kelime istiyor hangisine inanacgimizi sasirdik