Sahrabalam Geçen burada birisi iftar menüsünde yazmıştı aklımda kalmış hiç denemediğim bir tarif kıştan domates sosum var onunla olur mu ? Pilavı yağda kavurup sosu sonra mı ekleyeceğim su miktarı nasıl olmalı 😂
Nik_mik_yok Sahrabalam domatesli , zerdeçallı yapıyorum ben. Kışlık domates püresi ile yapıyorum ama öncesinde süzgeçten geçiriyorum çekirdek kalmasın diye. Kıvamı yumuşak oluyor , makarna gibi düşünün
Sahrabalam Nik_mik_yok vallahi öyle bir bebem var ki bır bardak suyu dahi yakamda yapışık içiyoruz cekırdeğini süzmek etmek oohooo iftara kadar mümkün değil yetişsin yinede çok teşekkür ediyorum sağolun 🌸