Asafemir 3 aylık oldu bebişim ama üşüttüm sanırım ağrı yapıyo ve su gibi akıntım oluyo bide sezaryen dikişin hafif üstü pıt pıt atıyo arada sizdede oldu mu hiç
Martannesi03 Asafemir pıt pıt atma hariç hepsi oldu bende hala da oluyo 4 buçuk ay oldu canım sezeryan olalı.
Egecim Asafemir beni de 40 tan sonra çağırmadılar bir hafta sonra mutlaka gel dedi gittim ameliyatın çok başarılı geçti sıkıntı yok vs kanama koku olursa dikiş yerinde akıntı olursa gel dedi doktor
Bulut_pelin Asafemir pıt pıt atma bende çok oldu sanki içimde çocuk varmış gibi 😂 rahat olsun için üşütmüşsün belli
Umrnkrhn Tuba 40 indan sonra muayene mi olmak lazımdı ben 5 günlükken gitmistim doktorun sıkıntı yok demişti sezeryan dogum
Asafemir Tuba sıkıntı yok dedi alttanda baktı ama enfeksiyon bende geçmeyen bi lanet idrar yollarımda
Asafemir Egecim ameliyettan sonra bir hafta içinde gittim ve 40 da gittim alttan muayene ve simir testi yaptı çok şükür sıkıntı çıkmadı
Asafemir Bulut_pelin sanırım ya diyorum hamile olmayım içimden 😂 sanırım üşüttüm bende bebişte pırt pırt atıyoruz alttan 😀
Asafemir Tuba sezaryen olan her yerden nem kapıyo diyorlar bide çok hassas bi bünyem var yaz ayında çoral giymem gerekiyo bende onu giymiyorum üşüttüm kesin :/