Selam herkese🌸 4.5 aylık oğlum var doğduğundan beri yüz üstü yatırıyorum ama çabuk yorulup ağlıyor ve dönmeye çabası yok. Sürekli kucakta durup benimle gezmek istiyor şikayetçi değilim ama yoruluyorum bazen 😔 Sizin bebeğiniz kaç ayda dönmeye başladı?