Rojdaa aynen öyle hatta ilk 3,4 gün damla damla oldu sonra bir anda arttı benimde en son 40 gün sürdü bir dönem baya fazlaydı ama benimde ama doktor bir hafta sonra beni çağırıp bakmıştı parça var mı başka bir sorun var mı diye sen bence rutin bir kontrole git çağırması lazımdı bence sorun yoktur parça falan kalsa ağrı yapıyor diyorlar ama ne olur ne olmaz doktor niye çağırmamış anlamadım