Karadenizkizi53 2 aydır kredi kartını ödemiyorum geçen ay sadece asgari ödedim bu ay ödemediğim için sürekli arıyorlar bende açmıyorum ay başında eşim maaş alınca borcun tamamını kapatıcam fakat bu süre zarfı içinde avukata verilir miyim
GiybetReis Karadenizkizi53 6 ay galiba avukat süreci ama emin değilim. 10 sene önce 3 hafta staj yapmıştım sadece bankada 😅
AyazisMom Karadenizkizi53 Odeme sozu verin aradikalrinda acın soyleyin ne zaman odediginizi odeme sozu adi altinda bir kayit aciyorlar o tarihe kadar tekear aramiyorlar
AyazisMom Karadenizkizi53 İcra aciliyor adına eger borcunu odemek istersen hem faiziyle hemde avukat masraflariyla birlikte yani iki katini odemis oluyorsun odemezsende mal varliklarina icra konulup aliniyor
Karadenizkizi53 Divayorgun arasınlar engel listesine düşüyor numaralar bilinmeyen numara olduğu için sıkıntı yok da artık bıktırdılar
Karadenizkizi53 AyazisMom mal mı Ahahah ne gezer neyse 1 hafta sonra ödeyecem mart ve nisan ödemedim sadece
Karadenizkizi53 AyazisMom geçen ay aradılar açtım ayın başında hepsini ödeyecem diye söz verdim bazı durumlardan ötürü asgari ödedim yine aramaya başladılar 5 10 gündür