kızım 17 aylık. ve asla yemek yemek istemiyor hep zorla bişeyler yedirebilirsem yedirebiliyorum. tam bir meme bağımlısı. sürekli memede sürekli. bazıları bana memeden kesersen düzelir diyorlar ama doktor daha bırakma memeyi diyor. ama ne uyku kaldı bana ne yemek desen asla yemiyor. benim gibi bu durumu yaşayan var mı? sizce memeden kesmeli miyim? sonrası daha kötü olursa diye çok korkuyorum 😔