Ben açıyorum yalan yok yalnız bakıyorum bı yerden sonra oyun üretmekte tıkanıyorum TV veya dışarı çıkıyoruz yemek yapıcam zaten uzun sürmüyor o sırada açıyorum, dinlemek için açıyorum, açıyorum yani devir teknoloji devri nasıl biz küçükken atari isterdik şimdi onların zamanında bu var, elimden geldiğince az zarar verici eğitici açmaya çalışıyorum, bazı çizgi filmleri asla açmıyorum çok zararlı kids tv mesela sürekli kızgın vurma kırma oyunları yapan hayvanlar var. baby TV, cocomelo, leo kamyon, miniyo ve sevimli dostlar bir kaç çizgi filmini beğeniyorum yada indiriyorum onlar döner sürekli ne kadar çok farklı şey açılırsa o kadar kafası karışır. Çoğu şeyi oğlum TV den öğrendi. Danslar, taklitler vs. O kadar küçükken tabi ki açmadım ağladığında yanima alıyordum yemek yerken kucağımda duruyordu. Merak etmeyin o zamanlar da geçiyor belirli dönem bebekler çok değişik huylar ediniyor. Mümkün olduğunca sarılın, kucaklayın, sevin asla öyle kucak delisi kalmıyor başka seyler öğrendikçe değişiyorlar. 🙏🏽🌸