Bebeğim doğduğu gibi 15 gün küvözde kaldı. Eve getirdiğimizde kontrol etmiştim bıngıldağını, biraz küçük gelmişti bana. 2 aylıktan beri aylık baş çevresinin büyümesini kontrol ediyoruz. Normal büyümede. İki gün sonra 5 aylık olacak. Ancak bugün kontrol ettim tamamen kapanmış gibi. Bebeğim zaten doğduğundan beri hastalıklarla mücadele ediyor. Bi sorun çıkmasından korkuyorum 😞