EymenArasAnnesi Arkadaşlar 12 gun once sezeryan oldum kanamam 3.gunden sonra cok az gelmeye basladi 1. Haftada tamamen kesildi foktorum kan sulandirici igne vermisti onlarida hep kullandim neden boyle oldu anlayamadim sizce bir sorun varmıdır