Gunesim48 nilimsi benimde lekelerim oldu doğumdan sonra altı aylık bebeğim galiba onlar kalıcı.. kendi kendine geçer mi? Sanmıyorum
nilimsi Derya_nil inşallah geçer ya benim de alnımda ve yanaklarımın üstünde o dönem Dışarda maske takıyorduk ya güneşin geldigi yerler full leke krem kullanmama rağmen. Böyle olacagını bilseydim kar maskesiyle çıkardım 😅