Bebeğim sadece kucağımda duruyor kollarımda hal derman kalmadığı için kanguru almakta buldum çözümü henüz kargoda gelmedi ama bel desteksiz almışım 2 türlü olduğunu bilmiyordum acaba desteksiz kullanışsız mı iade edip bel destekli mi almalıyım aranızda kullanan memnun kalan var mı?