biimiyomyardimet keçi pisliği gibi minik parça parça yapmaya başladı çünkü holle aşırı kabızlık yaptı. Çok huzursuzdu, sürekli ağlıyordu, acı çektiği belli oluyordu yüzünden, ağlamaktan göbek deliği dışa doğru bombelenmeye başlamıştı. Sürekli acile gidiyorduk, fitil lağman filan yapıldı hep. Aptamilin de tadını beğenmedi, onda da sürekli başını çeviriyordu, mamayı itiyordu, tükürüyordu. Hipp i denedik, onu sevdi mesela. Ama diğer mamaların bıraktığı sıkıntıdan dolayı kaka problemi devam etti, kendini kastı hep korktu kaka yapmadı. 2 aydır sadece anne sütü alıyor, 3 aylık oldu halen de düzelmiş değil tam olarak. En sonunda da kolik oldu, tuz biber oldu üstüne. Siz ne sebeple mamaya geçtiniz özel değilse?