musaysenur Bebeğim 4 ay 17 günlük 11 Aralıkta doğdu ilk rota aşısı oldu 11 nisan da alışını da oldu ama rota aşısını ebe 27 nisan dedi sizce rota virüsü aşısı aşılarla birlikte mi olur yoksa sonra ayrı mı
Esoca38 musaysenur canım aynı anda yapılabilir rota zaten gagizdan yapıldığı için yan etkileri de çok az olan bir aşı ben 3 aylık aşıları ile birlikte yaptırmıştım :)
Bugleminannesii musaysenur diğer aşılar la yapılabilir rota aşısı. Bizde hiç yan etkisi olmadi çok şükür
Bugleminannesii musaysenur anlamadığım bişey var 11nisanda rota oldu ikinci dozumu 27nisanda bugün yani bugün mu olcak
Teemo07 musaysenur kaç doz olacak 2 mi 3 mü. 2 dozsa 3 ve 5. Aylarda yapılıyor. Zaten o zaman devlet asısı yok. 3 dozsa 2, 4 ve 5. Aylarda yapılıyor. Aralarındaki zaman dilimi önemli. Aynı ay 2 tane olamaz.