Zeynep_01 ay utanmayın olabilir bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp demişler :) 🙈 oturma aşamasına geldiğinde desteklemek için oturtuyorsunuz içine kendi alışıyor oturmasını kolaylaştırıyor. Yanına yastık vs birşey koymak zorunda kalmıyorsunuz böylelikle de düşmüyor rahatça bırakabiliyorsunuz önünde de çıngıraklı oyuncağı var sıkılmaması için onunla oynuyorlar