Elvinince Bebeğim 6 aylık. Vajinal mantar durumunu yaşıyorum bulunduğum bölgede kadın doğum pol.yok . Emziriyorum o yüzden ilaç da kullanamadım, emzirirken başına bu durum gelen var mi varsa nasıl çözüme ulaştınız 🌼🍀
Nrc-2 Elvinince ben hamileyken vajinal yoldan ilaç aldığım için olmuştum antbyotik kullanamadım doktorum vajinal duş önermişti öyle geçti siz yinede ulaşabileceğibiz bir doktora danışın en sağlıklısını bilir geçmiş olsun🌸