Kızlar Hangi marka kullanıyosnz ve en büyük beden hangisi?
4500kiloyduk 56cmde boyumuz ayin14nde. O zamam bile sleppy 3numara bez bacaklarını sıkıyordu iz yapıyodu. 4e geçmem lzm stoklarin bitmesini bekliyorum. Kilomuz normalde sınırda sayılır ayına göre. Ama ben buna rağmen büyük bez kullanıyorm bacaklarını sıkıyo çokda etli bacağı yok benmi önden gidiyorum acaba ? İlerledikçe bu bez işi nasıl olacak 8numara ben yok bildiğim kadarıyla 7ye kadar var . Acaba bi zaman sonra kilo alımı yavaslayip boy uzadığı içinmi bedenler 7ye kdr böyle önden giderken yarından sonra çocuğa hangi beden alcami düşündüm bi an😆😆