Merhaba bebeğim 5.5 aylık ve bağırsak tepkili alerjisi var. Bugüne kadar meme reddi olmasına rağmen 5 ay uykuda emzirdim. Ama artık uykuda bile emziremiyorum. Bebeğimde ben de tükendik. Hiçbir çocuk doktoruna inancım güvenim kalmadı. Siz tecrübeli annelere sormak istiyorum. Çok yoğun gaz problemi olan bir bebeğim var. Hangi alerjik mamayı kullanıyorsunuz. Gaz problemine vs neden oluyor mu? Tadına nasıl alıştırdınız. Alerjik mamaya geçince şikayetleriniz düzeldi mi