Merhaba arkadaşlar, erken doğum yaptım. (34 haftalık) Bebeğim tam 48 gün kuvözde kaldı. 3 hafta önce çıktı. 2 aydır elektrikli süt pombasiyla sut sagiyordum. Sut içiyordu. (biberonla) Fakat şimdi mamaya geçtim çünkü sütüm artik 2 damla bile gelmiyor sağım sırasında… Meme reddi yaşıyoruz. Aç bıraktım almadi. Surekli eliyle yitiyor gogsumu agzina sokuyorum almıyor. Bazen kendi isteğiyle alıyor 3 kere çekiyor bırakıyor ya da ağzını açıyor memeyi buluyor fakat kapatmıyor ağzını. Önceki sütlerimde zatem süt torbalarindan biberona aktarılıyordu. 48 gündür biberona alismis. Sut almasını istiyorum. Sütüm azaldi. Hatta gelmiyor. Ne yesem kar etmiyor.. Çünkü emen bir bebeğim yok. Tahinler pekmezler dereotlari humana cayi mal icecekler hepsini denedim bari sagip sagip vereyim dedim oda yok. Hastane tipi süt sağma makinesi kiralayim dedim yaşadığım şehirde yok. Istanbulda şehir disina gönderim olmuyor. Fikrinize ihtiyacım var ne yapabilirim.