Oğlum 7 ay 10 günlük
normalde de kolay uyuyabilen bir bebek değildi ama, uyudu mu iki üc saatte bir kalkardı
İki gündür 1 de anca yatıp saat bası kalkıyor durup dururken ağlıyor çok korkuyorum
dün mesela 8 de uyandık saat 4e kadar bana mısın demedi ve uyumadı çok direniyor
bu uyku gerilemesi midir sizce? Kaç gün sürer🥺 çok erken başladığımızı düşünüyorm