birtutamsac oyoyoyyedibeni hamilelik ve emzirmede doktora danışın yazıyor. Bizde de var bende kullanmadım doktora sorup kullanırım diye ama unutuyorum sormayı da
oyoyoyyedibeni birtutamsac üstünde birsey yazmıyor da bogazım kotu diye kullanacaktım , artık kullanmadım emin olmayınca