ilk defa yaşadım bunu 41 gunluk su an gece emzırdım kalktm bı gazını cıkardı sonra az daha ovalaym dedim varsa diye gazla bırlıkte süt kustu öle peynır kıvamlı falanda degil normal süttü acaba gazı cok oldugundan mı oldu yoksa üşütmüş müdür bılgısı olan yazabılır mı 🤗