Ah canım benim oğlum 8 aylık son 1 buçuk aydır düzeldi şükürler olsun. Hocaya götürdüm okuttuk öyle geçti. 7 ayım çöp olarak görüyorum anneliğimi daha 1 aydır yaşamaya başladım kendimi eve kilitledim rezalet bi haldeydim kucağımda sürekli ağlayan bi bebek her gören bişey olmuş gibi bakıyodu çok kötü zamanlar geçirdim ama şükür düzeldi🤦🏼♀️