benaslindayohum Merhaba anneler yakinlarda yaptiran var mi? Fiyatlar Nasil? Kizim 11 aylik olucak bayram parasiyla yaptirayim diye düşünüyorum memnun musunuz ?
Snowglobe benaslindayohum siz bilirsiniz ama künye değil de bileklikler daha hoş duruyor bence. Ben öyle yaptım.
Yenigelinnur benaslindayohum kızıma kayınvalidem doğum hediyesi almıştı 3,400 civarında olduğunu söylemişti . Hala kullanamadım ismin yanında kş süslemeler bebeğin kokuna batıyor alırsanız Buna dikkat edin
Deletedmom0099 benaslindayohum bu model var kızımda. 3,5 gram, şuan 3300 liraya alınır böyle ağırlıktaki bir model
benaslindayohum Snowglobe isim yazmayan nazar boncuklu falan mi diyorsunuz ? Fikir amacli atabilir misiniz
benaslindayohum Yenigelinnur sadece ozel gunlerde takacağım gunluk takmam dişte yada uyku bastiginda gozlerini cok kasiyor gozune girmesini istemem 😊
Tatlican Deletedmom0099 Kizim 4yasinda 3yildir taikyorum cok seviyorum hevesiniz varsa alin bence guzel duruyor.
kubr_pak benaslindayohum Ben ilk doğduğunda yaptırdım 900 TL’ydi ama artık küçük geliyor değiştirmek istiyorum bende yeni beğendiğim 2500 lira dediler
Saafie benaslindayohum Kayınvalidemler almıştı kopacak diye korkuyordm korktuğum da oldu ikinci gün koptu 😂 güzel birşey alırsanız biraz pahalı oluyor ama sağlam oluyor ☺️
benaslindayohum Saafie evet ince olup kalmasin elimizde azicik bilek kısmı kalin olmalı o aklımda bi de surekli kullanmayacagim bayram da ve dugunlerde takarım 😊
Mabelle benaslindayohum bebeğiniz sakin bir bebekse yaptırın güzel duruyor benim kızım çok yaramaz olduğu için hep koparıp atıyor sağdan soldan topluyorum o yüzden takmıyorum artık biraz büyüsün anca öyle takarım.
benaslindayohum Mabelle hep takili kalsin istemiyorum sadece bayram ve dugunlerde takarım diger turlu gozune girer kendini cizer uykusu gelince yada dis huysuzlugunda gozlerini cok kaşıyor o riski alamam 😊
Snowglobe benaslindayohum fotoğraf atmayı bilmiyorum ama mesela bizimkinde papatyalar var. https://ty.gl/l8huhpe1gl Ben kuyumcudan aldım ama papatyalar üç boyutlu gibi Bi kürenin içindeydi pembe Maci sarı şeklinde. Bence kuyumcuya gidip bakın çok güzel şeyler var
Laren benaslindayohum gramina göre değişiyor kuyumcuya sordum 1500 e de var dedi gayette güzeldi modeli
Esoca38 benaslindayohum geçen hafta kendime bileklik almaya gitmiştim sarrafa orda sorduk bizde. 14 ayar orta kalınlıkta isimlik sağ ve sol tarafında GS arması ve forma gibi minik detayları var ( eşim koyu Galatasaraylidir ) 2900 TL dedi :)