Kizimmmmm aslında ben de hiç istemedim röntgen, radyasyon almasını ben de istemedim ama içimizin rahat etmesi için mecburdur, işin ters tarafı yavrum çok korktu çok ağladı röntgen esnasında. Ben de hamileyim içeri de almadılar. Çocuğum içerde babasının kucağında bağırıyor ben dışarda cinnet geçirerek bekledim resmen kabus gibi bir gündü rabbim kimseyi evladıyla sınamasın daha büyük acılardan saklasın