Miniginannesi Alperen13 dogumdan 1 hfta sobra muayneye gttim alttan muayne ediyor dikislerde bsey var mi diye 40 dan sonrada gel dedi ama gtmedim canim
Busraaygun Alperen13 doğumdan bı hafta sonra gittim alttan baktı enfeksiyon kapmış mi diye 40 dan sonra gitmedim daha
kerem_imm Alperen13 doktoruma kaç tane dikişim var diye sorduğumda ip gibi bir şey ile dikmedim merak etme o yüzden bir sayısı yok dedi. 3 gün sonra kontrole çağırdı hiç bir sikayetim yoktu sadece konuştuk muayene etmedi. 40 gün sonra çağırdı ama gitmedim. 2 hafta sonra dikişten eser yoktu. Ağrım acım da pek olmadı. Doğumun 3.günü rahatlıkla ev süpürdüm falan. Sadece lohusa kanamam uzun sürdü.
babygirlandmom Normal doğum yaptım 7 dikisim vardı ona rağmen 40 muaynesinede doğumdan 1 hafta sonra muayenemede gittim ilk muaynede alttan muayne etti dikişli olmama rağmen hiç acımadı 40 muayenesinde sadece ultrsnla baktı karından 🌸
Yakamoz Ben 40 icinde iki defa gittim ilk muayene 1 haftalikkendi ve o zaman sadece dikislerime baktilar, karnima da ultrsonla baktilar. 38. Gun muayenemde ise sadece karindan ultrason ile baktilar 🤗
Alperen13 Teşekkür ederim kızlar. Hamilelikten kalma alttan muayene korkusu var sanırım bende . Telaş oluyorum 😊