Eymeneylul0 Günaydın güzel anneler 🌸 8 ay önce sezeryan oldum ilk kez dün adet oldum ama cok az yok gibi oluyo az bisey geliyo geri gidiyo acaba emzirdigim icin mi
Miraaa123 Eymeneylul0 benim de öyle oldu 2.3 ay bu ay biraz normale döndü ilk gün pes kullanıyordum onda bile az oluyordu sonra ki günler kullanmama gerek bile kalmıyordu
Azra34 Eymeneylul0 merhaba bende 1sene önce normal dogum yptım ilk aylar cok yogundu son birkac aydır 2 3gün sürüp 4 5günlerde lekelenmeler oluyo ve bitiyo herhalde normaldir🥰
Miraaa123 Eymeneylul0 aynen artık peçede yasa günlük ped koyduğum oluyordu emzirdigimiz için ilk bir sene de düzensiz normal diyorlar o yüzden sanırım