Busramrcn benim kızımın da öyle olmuştu, sağlık ocağındaki ebe kolonya sür dedi, doktorumuzsa kesinlikle kolonya kullanmayın demişti. Hiç bişey yapmadık kendiliğinden geçti bi süre sonra. Ben sadece kucakta tutarken üst baş değişirken dikkat ediyordum acımasın diye