Makaron_88 PTT zaten artık eskisi gibi büyük kolileri kabul etmiyor. Sözleşmemizi bitiriyoruz gibi bişi demişti bana burdaki PTT.
Bana şey dediydiler burdaki arkadaslar. Sabah saatlerinde 9dan önce veya gece yarısı girip bakın kargolara güncelleme geliyormuş, müsaitlik oluyormuş.