Ogretmen_anneeee çok.gecmis olsun canım benim bebegim de 4 ay 19 günlük aynı süreci yaşıyorum sorum olucaktı, biraz rahatladı derken 3 gündür elleri yumruk halinde sürekli ağzında hırsla alıyor ağzının suyu aldı başını gitti , dis kazıyıcı aldım ama emzik bile almıyor yapay şeyleri sevmiyor almadı.. ellerimi temizleyip alt çenesini okşuyorum rahatlıyor susuyor .. yoksa çok huzursuz .. sizin sürecinin de bu şekilde mi oldu ,