Dün kız arkadaşım hem bana hem kızıma kısa kollu badi almış ama ne bana oldu ne de kızıma . Kızım 3 yaşında ona 5 yaş almış benim de s beden giyiyorum bana da L almis ama tamamen emanet gibi duruyor 😁 siz olsaydınız bu durumda ne yapardınız . Fişini de verdi bana ama bi yandan da hediye içinden gelmiş diyorum bi andan da degismesem kullanabilir miyim diyorum . Siz olsaydınız ne yapardınız??