Kızım 7.5 aylık günden güne büyüdükçe herşey kolay olacak diye düşünürken daha da kötü oluyor. Uykuları düzene giriyor diye mutlu oluyorum sonra bir bakıyorum bütün emeklerim boşa gitmiş herşey bozulmuş. Günde 1 uyku yapıyor sadece 1 ve ben artık çok yoruluyorum ve tükendim. Bugün sabah 4.40 da uyandı o kadar yorgun, bitkin, ve çaresiz hissediyorum. Kötü bir anne olarak görüyorum kendimi başaramıyorum sanki nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum neden böyle oluyor anlamıyorum. Birine anlattığım zaman kesinlikle hiç kimsenin benim neler hiseettiğimi anladığını düşünmüyorum. Psikolojik olarak bitmişim ben bunu anladım bugün artık