tugceee_56 yigwnimde 3yil yumurta alerjisi egzama vardı. Kortizonlu krem+ Bioderma, la Roche gibi kremler kullandılar. Coresatin pembe de çok iyi diyordu. Sürse de hep çıkıyordu, şimdi 3 buçuk yaşında ara ara çıksa da eskisi gibi değil. Zamanla geçecektir . Benm kendimde egzama var 5 6 yıl kötü şekilde çektim sonra geçti. Son 2aydir tekrar olmaya başladı , bebekken de oluyormuş. Galiba dönemi var, biraz büyüsün gececektir.