Deletedmom_56 Anneler benm kızım 20aylık. Suyunda ve mamasında hala kaynamıs sogumus su kullanıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz? Bunu ne zamana kdr yapıyoruz bilen var mı?
bahar22__ Deletedmom_56 suyun minarelini olduruyorsun mama için zaten kaynamış su kullanılıyor ama su için suyun bütün değerini vitaminini öldürüyorsun doktorlae banyo suyunu bile kaynamış sogumuş suyla yaptırmayın diyorlar zararlı olsugu için
dikkatcokacemi Deletedmom_56 biz bunu geçen ay 14 ay kontrolünde doktora sorduk. Daha neler hala mı dedi 🙈 içme suyunu ısıtın yeterli dedi
irva Deletedmom_56 Mamasına kaynamış su ile normal suyu karıştırıyorum.Ama içme suyunu kaynatmıyorum hiç de yapmadım.Arıtmadan veriyorum.
bahar22__ Deletedmom_56 bahışıklıkta lazım ama içme suları pis degildirki hem çeşmeden aka tamamda okada riçin rahat etmezde e bebekte bebek sularıvar ben ilk zamanlar ondan kullanmıştım zaten kana kana su içmedikleri için baya gidiyor
Deletedmom_56 dikkatcokacemi Aa ciddi misiniz? Çok teşekkür ederim. Bir doktor fikrini duymaya ihtiyacım vardı 🤗
Teemo07 Deletedmom_56 8. Ayda bıraktım. Damacana kullanıyoruz zaten. Burada demişlerdi bebekler için en uygun marka munzurmuş, bir tane daha demişlerdi erikliydi sanırım. Munzur su kullanıyoruz biz.
Vefaanadnyadigar Deletedmom_56 Benek sularından alıyordum ben 1 yaştan sonra şimdi 3 yaşındalar arıtmadan kullanıyorum
elfymn Deletedmom_56 normalde evde kendimiz içinde hazır su kullandığımız için hazır sudan veriyorum ben ama eskilerden hatırladığım kadarıyla teyzemlerde çocuklarına sizin gibi su verirdi . Bi doktora falan danışın isterseniz
Aliaslan1 Deletedmom_56 1 yaşına kadar kaynamış soğumuş su bir yaşından sonra da normal bizim gibi hazır ya da arıtma su içebiliyorlar. Artık kaynatmanıza gerek yok kullandığınız su temizse