defnes32 Bebeğim 10 aylık çok deli öksürük var özellikle geceleri bir öksürük bir öksürük aldı gidiyor buna ne önerirsnz
Miraaa123 defnes32 benim kızım da böyleydi öksürüyordu doktor aspi natura verdi doğal bi şurup öksürük şurubu internetten bakın isterseniz 2.3 gün içinde azaldı be geçti
Miraaa123 defnes32 kullana bilirsiniz vanılya çilek aromalı bi şurup eczaneye de sorun isterseniz benim kızım da 10 aylıktı öksürürken 10 ay 18 günlük suan