Merhaba günaydın sevgili anneler 🤗
Umarım geceniz güzel geçmiştir, minikler de iyidir.
instagramda bir sayfada gördüm, Yasomi saç şekillendirici. Fiyatı 500tl civarı. Bi dyson değil elbette. Ama o da bukle yapıyor. Benim sorum bunundaha önce kullanan var mı? Yorumları merak ettim. Örneğin bunun bir düşük modeli var. O kötü. Daha doğrusu trendyolda kötü yorumları vardı. Şarj tutmuyor va gibi. Ama buna kimse kötü yazmamıs. İyi ise açıkçası almak istedim. Öyle sürekli saçımla uğraşan ve buna vakit bulan biri değilim ama evde bulunsn istiyorum.