Ayso5 minikprensess0504 benimde 36.haftada doğdu ve inanılmaz gazliydi doktorum erken doğduğu için sindirim problemleri bunlar elbet yaşayacak zamanla azalacak demişti inşallah vardır bi yöntemi de işinize yarar